poniedziałek, 15 października 2012

11.10.2012 / Pekin

Ze względu na zablokowanie dostępu do bloga przez władze chińskie, nie jestem w stanie aktualizować go na bieżąco. Za kilka dni powinienem dotrzeć do Szanghaju i stamtąd może uda mi się połączyć z zagranicznych serwerów.
Na ten moment mogę powiedzieć, że Pekin jest przecudowny i że Europa nie ma nic do powiedzenia w kwestii urbanistyki, zarządzania miastem i stosowania nowoczesnych rozwiązań ułatwiających życie obywateli. Do tego chińska kuchnia...
Z każda nową lokalizacją jest coraz ciekawiej, oby tak dalej. Do usłyszenia z Szanghaju :)

edit#1
Przyznaję się bez bicia. Od jakiegoś czasu mam dostęp do bloga, jednak ciężko znaleźć mi nawet kilka godzin na sen, nie mówiąc o czasie na pisanie. Miałem w planie zostać 3 dni w Pekinie, 9 dni minęło nie wiem kiedy, zostałem całkowicie wchłonięty przez to miasto i ciężko mi się z niego wydostać. Dosłownie dziesiątki niesamowicie ciekawych ludzi z całego świata, setki miejsc jakie zostały mi to zobaczenia i nieziemski  klimat tego miejsca sprawiają, że chciałbym tu zamieszkać na stałe, jednak wiza wygasająca za trochę ponad dwa tygodnie zmusza mnie do ruszenia w dalszą drogę. Ale to później, dzisiaj czas iść na chińskie wesele...


edit#2

Jakie są szanse, że mając kontakt do 1 osoby w 20 milionowym mieście spotykasz przypadkowo tę osobę na weselu?
- 100%, jeżeli tym miastem jest Pekin...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz